Представници ученичких парламената у посети Скупштини општине Чајетина

- Ученици, чланови ученичких парламената основних школа са територије општине Чајетина, посетили су у оквиру Дечије недеље локални парламент где их је председник Скупштине општине Чајетина Арсен Ђурић упознао са начином рада овог општинског органа и истовремено саслушао њихове предлоге и иницијативе у циљу побољшања услова за рад ђака у својим школама.

И ове године као и свих претходних, истакао је Ђурић, уприличили смо посету Општини чланова свих ученичких парламената основних школа са територије општине Чајетина, и том приликом их упознали са начином функционисања локалне скупштине али и свих осталих општинских органа. Изложили смо им које су то основне активности и делатности које ради општина као локална самоуправа, а онда су ученици постављали своја питања, предлоге и сугестије.

Мислим да је то један добар начин комуникације да се ђаци упознају са функционисањем општина, а и да општине, у директном контакту са ђацима, добију информације о њиховим идејама и предлозима, како би смо у неком од наредних буџета планирали средства за реализацију оних најбољих предлога, рекао је Ђурић.

Петар Лекић, ученик седмог разреда и члан Ученичког парламента Основне школе "Димитрије Туцовић" на Златибору, је рекао да им је тај начин организовања веома важан, јер тако имају прилику да дају предлоге у вези са радом у школи. "Један од предлога који смо изнели је да у оквиру пројекта "Образовање за права детета" општина финансира део трошкова пута за одлазак у Швајцарску, а питали смо и докле се стигло са изградњом фискултурне сале за нашу школу.

Слична питања поставиле су и Јована Крејевић, ученица Основне школе "Миливоје Боровић" из Мачката, Наташа Видић из Основне школе "Сава Јовановић" у Сирогојну и Јована Смиљанић из издвојеног одељења ове школе у Љубишу. Свима им је битно да им се обезбеде добри услови за учење и бављење спортом и исказали су задовољство што су били у прилици да виде како функционише локална самоуправа и што је неко саслушао њихове предлоге и проблеме.