Златибор на Сајму туризма 2009.

Међународни сајам туризма у Београду трајао је од 26. фебруара до 01. марта 2009. године. На овој, 31. по реду традиционалној туристичкој манифестацији учествовало је 830 излагача из 38 земаља, међу којима се  и Златибор успешно представио. На сајму Хемел промовише свој "Центар за здрав живот" на Златбору.

Туристичка организација ,,Златбор’’ и ове године наступила је на јединственом штанду Туристичке организације регије Западна Србија. Директор Арсен Ђурић задовољан је посетом на штанду и оствареним контактима. Очекује да наредна летња сезона буде још боља. Очекивања поткрепљује чињеницама о почетку више капиталних инвестиција у области туризма на територији општине Чајетина (постављање пластичних подлога на Торнику, летње-зимски забавни парк, гондола, аква парк,...).

Као и сваке године штанд Туристичке организације је био врло посећен, где се делио промотивни материјал и пружале потребне информације потенцијалним гостима. Поред посетилаца сајма штанд су посетили многобројни медији из наше земље и земаља из окружења. Представници тур оператора и туристичких агенција су такодје били гости на штанду,  успостављајући пословне везе са представницима туристичке привреде Златибора. У оквиру сајма одржана је и прес конфреренција на којој је Чигота презентовала двадесетогишњицу  првог велнес програма на Балкану, а ТОЗ најавила будуће пројекте, а измедју њих Град партнер и Држава партнер туристичке дестинације Златибор.

Током сајамски дана бирани су најбољи представници туризма у Србији.

За најбољег туроператера на 31. Међународном сајму туризма у Београду је изабрана туристичка агенција Folou mi Lufthanza Siti Centar (Follow Me Lufthanza City Center), саопштио је јуче организатор сајма.

За најбољу националну туристичку организацију изабрана је Национална туристичка организација Туниса, а Туристичка организација Истарске Жупаније је проглашена за најбољу у категорији регионалних организација.

У категорији здравственог туризма са пратећим програмом је победила Специјална болница "Меркур" из Врњачке Бање, а у хотелијерству је за најбољег проглашен хотел AguaStar Danube из Кладова.

Специјални резерват природе "Засавица" је победио у категорији етно и еко туризма, а у категорији нове технологије у туризму за најбољег је проглашен Топ турс.

Међународни сајам туризма у Београду се завршава сутра. Земља партнер 31. међународног сајма туризма у Београду је Тунис, а регија партнер Истра.

Сајам се одржава на простору од 15.000 квадратних метара, а први пут су се представили Либија и Сирија, док организовано наступају туристички оператери из Аустрије, Тајланда и Бразила.

На сајму први пут наступа и Привредна комора из Сплита са 17 излагача

Почиње изградња најексклузивнијег хотелско - апартманског комплекса на Златибору у коме ће се служити искључиво органска храна.

Искључиво органска храна произведена као део Хемеловог производног програма служиће се у најесклузивнијем хотелско- апартманском комплексу на Златибору- "Ружа ветрова". На овогодишњем Сајму туризма који се од данас, 26. фебруара до 1. марта одржава у Београду, компанија Хемел промовисаће свој "Центар за здрав живот". 

Овај Хемелов центар се састоји од хотела са пет звездица, јединог на Златибору, и комплекса апартмана у засебним објектима. Комплекс почиње са изградњом а почетак рада планиран је за 2010. годину. Посетиоци Центра за здрав живот моћи ће да учествују у програмима за детоксикацију организма, смањење телесне тежине, унапређење општег здравственог стања и релаксацију . 

Органски производи (без пестицида, хербицида и вештачког ђубрива) прозведени су у еколошки чистим подручјима које карактеришу нетакнута природа и ненарушени ресурси. У Хемеловом Центру здравог живота посебан акценат ће се стављати на едукацију из области здраве исхране и једноставне примене принципа здравог начина живота поред свакодневних активности.

Компанија Хемел из Јагодине има регистроване кориснике у 80 земаља широм света.