ТО „Златибор“ на „Београдском МАНИФЕСТ-у 2017.“

Трећи Београдски манифест – фестивал манифестација и дестинација одржан је од 26.-28. маја на простору Калемегдана. Том приликом ТО „Златибор“ се потрудила да у Београду многобројним посетиоцима представи понуду планирану за предстојећу летњу туристичку сезону и промовише нове садржаје на планини.
Овогодишњи Манифест окупио је више од 60 представника општина из Србије, као и из Словеније, Црне Горе, Републике Српске и Турске. . Посетиоци су могли да се упознају с богатсвом природе, културе, традиције, уметности, гастрономије Србије и региона у десет различитих зона и добију информације и добру идеју где могу провести свој одмор. Трећи Београдски манифест отворио је министар трговине, туризма и телекомуникација Расим Љајић.

Manifest

„Ово је најбоља прилика да Србија покаже шта све има не само од манифестација већ и од значајних туристичких дестинација,“ рекао је Љајић. „Ми ове године очекујемо близу 1 000 000 гостију овде у Београду, од тога преко 80% иностраних гостију и очекујемо да ове манифестације такође привуку и привлаче из године у годину све већи број странаца. До сада је просек између 20% и 30% на оваквим манифестацијама. Надам се да ће ово бити најбоља прилика за промоцију не само тих манифестација, већ и Србије као туристичке дестинације“.
Током сва три дана трајања Манифеста посетиоци су показали велико интересовање за понуду Златибора и садржаје који се могу користити у предстојећој туристичкој сезони и са којима су адекватно упознати. О томе колико је запажен био наступ Златибора сведочи и посета министра трговине, туризма и телекомуникација златибоеском штанду. А о предстојећој сезони директор ТО Златибор је рекао:
„На Београдском манифесту ми се трудимо да упознамо велики број поссетилаца са летњом понудом на Златибору. Посетиоци који прођу ова 3 дана на Калемегдану могу да се упознају са ценама, садржајима и пакетима који их очекују на Златибору, али и са програмом Златибоеског културног лета. Централни концерт те манифестације биће концерт Халида Бешлића који ће бити половином августа. Поред тога могу да се упознају са разним извођачима који ће бити присутни на Златибору током летње сезоне.“

Manifest

Живановић је овом приликом скренуо пажњу и на важност манифестација које се одвијају у златиборским селима а које помаже и подржава ТО Златибор. Једна од таквих је и Сеоки вишебој у Јабланици која се одржава у јуну а која је сасвим аутентична и привлачи велики број посетилаца из разних крајева Србије и света.

Manifest
Златибор се претходне седмице успешно представио и на конференцији за новинаре у ПР центру у Подгорици, почевши тако промотивну кампању пред предстојећу летњу туристичку сезону. Ово је прва у низу презентација Златибора у земљама у окружењу, а наставак кампање очекује се у Босни и Херцеговини, Румунији, Македонији и другим земљама региона.

www.zlatiborpress.rs