Пролећне активности Туристичке Организације
Директор Туристичке организације Златибор Владимир Живановић каже да се дестинација припрема за пролеће празнике, а у склопу активности је и промоција на сајмовима туризма уз анализу пораста броја долазака гостију из Кине.
Тренутно се ради на чишћењу Златибора после зимског периода пошто су временски услови у претходним месецима оставили трага, а Живановић најављује улагања у додатно сређивање Златибора.
„Снег је до пре неки дан био на Златибору, сада се дестинација уређује, чисти од зиме, од снега. Оно што је поломљено на туристичким локалитетима се доадтно уређује, инфраструктура се побољшава, али све ће бити спремно како за васкршње празнике који су пред нама, тако и за Први мај који ће убрзо доћи. Морамо још додатно да средимо само насеље, биће неких значајних улагања у уређење самог Златибора и побољшање основних инфраструктурних ствари на самој дестинацији“.
Туристичка организација Златибор је тренутно у периоду промоције летње туристичке сезоне, од почетка ове године имала је представљања на неколико значајних самова, а све у циљу повећања броја туриста. Поред традиционалног наступа у Нишу и на Београдском сајму, ТОЗ је био и на великим међународним сајмовима у Берлину и Москви.
„Планирамо да наставимо са сајамским наступима, посетимо неке манифестације попут београдског манифеста и у својој организацији да презентујемо Туристичку организацију Златибор у градовима региона и Србије. И даље нам је у фокусу тржиште земаља региона, пре свега Босна и Херцеговина, Црна Гора, Румунија и Македонија јер статистички гледано највећи број странаца долази управо из тих земаља, а свакако нећемо запоставити ни земље источне и западне Европе. То су централне земље у којима вршимо промоцију и где ћемо наставити да кроз дигитални маркетинг и дрруштвене мреже допремо до њихових туриста и створимо свест о самом Златибору“,
каже Живановић и додаје да су позитивни утисци посетилаца сајмова и да ће се стечена искуства применити за побољшање понуде Златибора:
„Велико је интересовање како медија, тако и туриста за сам Златибор. Ми се припремамо и повећавамо капацитете. Са тих сајмова смо видели неке ствари како би могли организационо да уредимо, и што се тиче структуре наше Туристичке организације као фирме, али и саме дестинације, кроз уређење неких додатних туристичких локалитета и инфраструктуре ћемо све те примере добре праксе пренети на дестинацију и настојати да је што боље уредимо“.
У последње време приметан је све већи број Кинеза на Златибору, а Живановић каже да је за прва два и по месеца 2018. године Златибор посетило мало мање од хиљаду кинеских туриста. Планира се наставак промотивних активности намењених кинеском тржишту:
„Ми смо већ имали неке активности промоције кроз учешће у изради промотивних материјала са наше дестинације. угостили смо два представника кинексих националних телевизија. У понедељак је код нас у организацији са Туристичком организацијом Србије боравили представници националне кинеске телевизије који се баве турустичким каналима. Одушевљени су Златибором и локалитетима, посетили су Стопића пећину, Сирогојно, водопад у Гостиљу. Мокру Гору, прошетали се по Златибору. Наша дестинација ће бити уврштена у тај промо спот који ће ићи на националној телевизији Кине. Већ смо најавили пројекат који Туристичка организација Србије планира са Туристичком организацијом Црне Горе за један заједнички туристички производ где би Златибор био незаобилазна дестинација на том путу који повезује Београд и Подгорицу“, каже Владимир Живановић, директор Туристичке организације Златибор.
(фото архива)