Милован Веснић - Поход на нову титулу

Мала сала Медија центра у Београду данас је поново оправдала свој назив. Као и увек када конференције за новинаре прави породица Веснић простор је недовољно велик да прими све заинтересоване. Број представника угледних новинских, ТВ и интернет редакција говори у прилог величини пројекта који је најавио Милован Микица Веснић. У сезони 2013, уз помоћ својих партнера општине Чајетина, Dunlop-a, Модриче, града Ужица и Републике Србије добро познату Opel Vectru STW гледаћемо на најпознатијим светским стазама у борби за титулу Шампиона централне Европе.

Поред Милована и Милуна Веснића присутни су могли да чују и главне спонзоре АСК Спорт Ауто Веснић у сезони 2013, председника општине Чајетина Милана Стаматовића и директора Оптиме Београд, Мрђана Жугића. „Удружила су се два шампиона, у аутомобилизму и туризму. У години када славимо 120 година организованог туризма добро је дошла идеја да и ми учествијемо у успесима Веснића али и они у нашим. Надамо се да је ово само почетак сарадње и да ће висока планина Златибор допринети врхунским резултатима Милована Веснића.“ – изјавио је господин Милан Стаматовић испред општине Чајетина. Мрђан Жугић је са друге стране потврдио дугогодишњу сарадњу са породицом Веснић – „Рафинерија уља Модрича је и даље са најбољим српским аутомобилистом Милованом Микицом Веснићем. Ово је само наставак традиције. Желимо пуно супеха Микици.“

Сам Веснић је пре свега истакао да је ово велики корак за њега и цео тим али и да поред доста непознаница очекује добар резултат – „Много више ћемо знати након прве трке у Хунгарорингу. Наш циљ је да до краја сезоне скупимо довољно бодова за добар пласман јер се бодује свака од десет дуплих трка. Осим Салзбургринга и стазе Мост у Чешкој све остале ћу возити први пут и то је можда једини мали хендикеп. Аутомобил Opel Vectra STW је припремљен максимално а додатну пажњу смо посветили смањену тежине. Сада смо на 905кг масе празног возила а према правилнику дозвољено је 900кг. Подсетићу Вас да наступамо у класи Д4 до 2000ццм где је дозвољен наступ готово свим актуелним класама, од Е1 и H до ETCC и S2000. Једино ограничење је атмосферски мотор и 900кг тежине. Прави шарениш возила и надам се коначно одлична конкуренција“

Календар такмичења CEZ Championship 2013:
•    27-28. април - Hungaroring, Мађарска
•    11-12. мај - А1 Ринг, Аустрија
•    01-02. јун  - Бања Лука, Босна и Херцеговина
•    15-16. јун – Panoniaring, Мађарска
•    22-23. јун – Познан, Пољска
•    06-07. јул – Salzburgring,  Аустрија
•    10-11. август – Мост, Чешка
•    24-25. август – Slovakiaring, Словачка
•    14-15. септембар – Брно, Чешка
•    05-06. октобар – НАВАК, Србија

Извор: GonzaRacing.com