Камповање као вид активног одмора

Туристичка организација Златибор, исказана последњих година по низу иностраних промоција понуде ове планине које су допринеле рекордној посети, са својим промотивним активностима у 2018. години креће од туристичког тржишта западне Европе – одржавањем презентација и учешћем на сајмовима туризма у Чешкој, Немачкој и Холандији.

Прва презентација туристичке понуде Златибора одржава се данас у Прагу, где се очекује присуство више од 60 званица, новинара, представника амбасаде, као и камп клубова. Иако један од скоријих садржаја који су понуђени златиборским туристима, ауто-камп на Тић пољу , привукао је у старту пажњу страних гостију.

„Камп је један заиста млад и перспективан туристички производ који се из године у годину све боље позиционира како на нашој мапи, тако и на мапи туристичке понуде Србије. Он је доста интересантан за стране туристе, те тако и усмеравамо његову промоцију кроз сајам туризма у Штургату, Утрехту, Чешкој, Пољској, Мађарској… Покушавамо да привучемо ту клијентелу која има већу свест о важности таквог, активног одмора“; каже Владимир Живановић, директор ТО Златибор.

Упознавање нових предела, путовање кроз разне земље, сажимање са природом, постаје све примамљивији начин на који се људи различитог животног доба одлучују да проведу свој одмор. На Златибору је у 2017. години боравило 6 организованих група кампера, претежно из Холандије и Немачке.

„Неопходна су нова улагања у камп у смислу адаптације постојећих капацитета, сређивања парцела… Али, камп је показао своју снагу у протеклој години, много је боље радио него у 2016.години, био је посећенији, више туриста је показало интересовање и надамо се да ће4 тако наставити и у 2018.“, наглашава Живановић.

После Прага, промоције онога што нуди Златибор настављају се у Холандији и Немачкој. На сајму туризма у Утрехту Златибор ће се представити 14. јануара, а на великом сајму туризма у Штутгарту од 15. до 18. јануара.

www.zlatiborpress.rs